Folyékony autófólia

Tel.:+36-30-941-7370
+36-30-687-4033
+36-1-787-7947


E-mail: racerdip@racerdip.hu

Hétfő - Péntek:

08:00 - 16:00
(bejelentkezés alapján)

RacerDip Hungary

Köszönjük :)

Üdvözöljük a RacerDip Hungary webáruházban!
Subaru Impreza STI RACER DIP® Ultra feteteben Yamaha R1  RACER DIP® Alpine fehérben BMW M5  RACER DIP®be Alpine fehér™ben BMW 5 GT  RACER DIP® Alpine fehér™ben Audi A6  RACER DIP® Frozen Greyben Renoválja a régebbi felniket a RACER DIP® segítségével A hűtőrácsnak kölcsönözzön sportos kinézetet A RACER DIP® a felület megsértése nélkül bármikor eltávolítható Az interiér egyszererű javítása a RACER DIP® sprayel

Üzleti és garancia feltételek

  1. Kereskedelmi és reklamációs feltételek

Preambulum A RACERDIP HUNGARY s.r.o. társaság, székhelye Hlavná 13., 04458 Seňa, statisztikai szám: 46 818 251, bejegyezve a Košice Járásbíróság Cégjegyzékében, Cégjegyzékszám: 22945/S ezeket a Kereskedelmi és reklamációs feltételeket az eladó(a továbbiakban mint „Eladó” és a vevő, ügyfél(a továbbiakban mint „Vevő) közötti alapjogok és kötelességek szabályozásának érdekében adja ki, melyek az Eladó elektronikus üzletének internetes honlapján www.poPlastuj.sk feltüntetett katalógusban vagy más, az Eladó tulajdonát képező, internetes honlapon(a továbbiakban mint „az Eladó internetes honlapja), hirdetés által kínált termékek(a továbbiakban mint „ Áru”) értékesítésénél lépnek érvénybe. Ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek nyilvánosak és elérhetőek a Vevő számára az Eladó internetes honlapján- www. RACERDIP.hu.

 

1. A kereskedelmi és reklamációs feltételek általános rendelkezései

1.1 Az Eladó és a Vevő közötti szerződési viszony az értékesítésre irányuló adás-vételi szerződés megkötésén alapszik. Az adás-vételi szerződés jogerőssége a Vevő megrendelésének az Eladó általi visszaigazolástól számítódik telefonon, SMS-en vagy e-mailen keresztül vagy egyéni esetekben írásban a szerződött felek egyikének kérésére.

1.2. Ezek a Kereskedelmi és reklamációs feltételek az adás-vételi szerződés részét képezik. A Vevő a szerződés megkötésének pillanatától kezdve elfogadja ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek szabályait és beleegyezik abba, hogy ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek érvényesek lesznek minden olyan műveletre, amely összefüggésben lesz az Eladóval kötött adás-vételi szerződéssel azon Áru értékesítésénél, amely az Eladó internetes honlapján volt feltüntetve. A Kereskedelmi és reklamációs feltételek szabályozzák az összes viszonyt, amely az Eladó és a Vevő között jön létre, főleg a szerződés megkötése, az Áru kézbesítése, a vételár megtérítése a Vevő által, a szerződéstől való elállás és az Áru visszaküldése vagy az Áru hibáinak reklamálása esetén. Ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételeken belül nem szabályozott viszonyokra a (SZK) Polgári Törvénykönyve, a Törvény, az elektronikus üzletről szóló, a T.t. 20/2004 sz. törvénye és későbbi módosításai és kiegészítései, a belső piac állami ellenőrzéséről a fogyasztók védelmében szóló, a T.t. 128/2002 sz. törvény és későbbi módosításai és kiegészítései, a T.t. 284/2002 sz. törvénye és későbbi előírásai, valamint a Fogyasztóvédelmi törvény csomagküldő kereskedelem esetére illetékes előírásai vonatkoznak.

1.3. A Kereskedelmi és reklamációs feltételek az adás-vételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Amennyiben az Eladó és a Vevő, olyan írásbeli szerződést köt meg, amelyben az általános kereskedelmi feltételektől eltérő feltételekben egyeznek meg, az adás-vételi szerződés megállapításai előnyben részesülnek az általános kereskedelmi feltételekkel szemben.

1.4. Az Eladó internetes honlapján feltüntetett katalógusban található Áru kínálat, az általánosan szállított Áru katalógusa, és az Eladó nem garantálja valamennyi feltüntetett Áru azonnali elérhetőségét. A kiválasztott Áru elérhetősége a Vevő által feladott megrendelés alapján lesz igazolva.

1.5. Az Eladó a Vevővel szemben elkötelezi magát az Áru kínálat keretein belül, mely az internetes honlapján feltüntetett katalógusban található beleértve az ott feltüntetett vételárat, mely az Eladó számára kötelező az Áru Vevőhöz való kézbesítés pillanatáig, maximálisan 30 napos határidőn belül a Vevő megrendelésének visszaigazolását követően.

1.6. Közvetett árusítás kizárva.

 

2. Az adás-vételi szerződés megkötésének módjai

2.1. A Vevő az Árut az Eladótól az internetes honlapján feltüntetett katalógusból rendeli meg telefonos megrendelés formájában (rövid SMS formájában is) és/vagy e-mailes üzenettel az Eladó részére és/vagy a Vevő által kitöltött és az Eladónak elküldött űrlap formájában, amely az Eladó internetes honlapján található(tovább csak „megrendelés”). A Vevő a megrendelés elküldésével igazolja, hogy az Eladó megfelelően és időben teljesítette a tájékoztatásra vonatkozó kötelességeit a T.t. 108/2000 törvény 10 §-a szerint.

2.2.Az Eladó a Vevő megrendelését telefonon keresztül igazolja (vagy rövid SMS formájában), és/vagy e-mailen keresztül a Vevő által kért Áru hozzáférhetőségének és kézbesítési határidejének hitelesítése alapján (a továbbiakban „A megrendelés igazolása“ vagy „igazolt megrendelés“). Az automatikusan generált visszajelzés a megrendelés felvételéről az Eladó internetes honlapján nem azonos a megrendelés igazolásával. Az olyan megrendelések esetén, amelyeknél a kézbesítési díj meghaladja a 250,- eurót, és amelyek nem az Eladó internetes honlapján található a Vevő által kitöltött és elküldött űrlap, esetleg a Vevő által küldött e-mailes üzenet formájában voltak lebonyolítva, az Eladó az Áru telefonon általi megrendelésén kívül igényt tart a megrendelés e-mailen keresztül történő elküldésére is az Eladó címére.

2.3. A Vevő a megrendelés igazolása, majd az azt követő áru kézbesítése érdekében köteles az Eladónak megadni a következő adatokat:

a) fizikai személy, nem vállalkozó  – keresztnév, vezetéknév, állandó lakhely címe,telefonszám, e-mail cím (a 250 euró feletti megrendeléseknél)

b) vállalkozói szubjektum – a cég neve, székhelye, statisztikai száma, telefonszáma, e-mail címe (a 250,- euró feletti megrendeléseknél). Az Eladó ezt követően a Vevő felé igazolja a megrendelést. A megrendelés igazolása egyben a Vevő javaslatának elfogadása az adás-vételi szerződés megkötésére, és ezzel az adás-vételi szerződés meg van kötve. A megrendelést az Eladó telefonon vagy e-mailen keresztül igazolja az Áru megnevezésére és specifikációjára vonatkozó adatok feltüntetésével, amely az adás-vételi szerződés tárgyát képezi, valamint annak a helynek a megnevezését és adatait, ahová az Árut szükséges kézbesíteni és átadni, a Vevő részére történő megegyezett helyszínre való kézbesítés árára, feltételeire, módjára és időpontjára vonatkozó adatokat, esetleg egyéb
adatokat.
 

3. Az Eladó jogai és kötelességei

3.1. Az Eladó köteles:

a) a Vevő részére kézbesíteni az Eladó által visszaigazolt megrendelésben feltüntetett Árut a megegyezett választékban, mennyiségben, minőségben és időpontban, a megegyezett vételárért, beleértve az Áru kézbesítésének költségeit.

b) legkésőbb az Áruval együtt átadni a Vevőnek azokat az írásbeli vagy elektronikus formában elkészített dokumentumokat, melyek az Áru átvételéhez és használatához szükségesek, valamint az érvényes jogi előírások által megkövetelt egyéb dokumentumokat is (szállítólevél, adóbizonylat).

3.2. Az Eladónak joga van arra, hogy a Vevő rendben és időben átvegye és megtérítse a kézbesített Áru vételárát.

3.3. A Vevő az Áru tulajdonjogát csak az Áru teljes vételárának megtérítését követően szerzi meg.

3.4. Az Eladónak joga van arra, hogy azon Áru megrendelésénél, melynél a dő meghaladja a  7 napot, vagy melynél a vételár magasabb, mint 250,- euró, betétdíj megtérítését igényelje, ami a megrendelt Áru vételárának 25%-át képezi.

 

4. A Vevő jogai és kötelességei

4.1.A vevő köteles:

• átvenni a megvásárolt vagy megrendelt árut

• megtéríteni az Eladónak a megegyezett vételárat a megegyezett teljesítési határidőn belül, beleértve az Áru kézbesítésének költségeit is

• az Eladó jó hírnevét fenntartani

• saját vagy az általa megbízott személy aláírásával igazolni az Áru átvételét

• leellenőrizni az Árut átvételekor

• megtéríteni a Kereskedelmi és reklamációs feltételek 5.3-as cikkelye értelmében az át nem vett Áru tárolásával járó  költségeket az Eladó részére

4.2. A Vevőnek joga van az Áru kézbesítéséhez az adás-vételi szerződésben megegyezett választékban, mennyiségben, minőségben és időpontban a megadott kézbesítési helyszínre a megegyezett vételárért.

4.3. A Vevő nem jogosult a már megkötött szerződés indokolatlan felbontására. Az ellenkező esetben az Eladónak joga van a keletkezett költségek megtérítésére, beleértve az Áru tárolásával járó költségek megtérítésére is a Kereskedelmi és reklamációs feltételek 5.3-as cikkelye értelmében.

 

5. Kézbesítési feltételek és a kézbesítéssel kapcsolatos költségek

5.1. Az áru az Eladó internetes honlapján közzétett katalógusban található kínálat  alapján kerül értékesítésre.

5.2. Az Eladó köteles a Vevő Visszaigazolt megrendelését teljesíteni, az árut a visszaigazolást követő 30 napos határidőn belül kézbesíteni. Abban az esetben, ha az Árukiszállítás késik az Eladó részéről több, mint 3 nappal az Eladó által visszaigazolt kézbesítési időponthoz képest, az Eladó tájékoztatja a Vevőt a kialakult helyzetről és jogosult egyoldalúan meghosszabbítani az áru kézbesítésének határidejét ismételten is, de köteles az Árut a Vevőnek legkésőbb a megrendelés visszaigazolását követő 30 napon belül kiszállítani.

5.3. A Vevő köteles az Árut a megrendelésben feltüntetett címen személyesen átvenni, illetve biztosítani, hogy a távollétében az Árut az általa megbízott, ill. felhatalmazott személy vegye át. Abban az esetben, ha a Vevő a postai úton vagy futárszolgálattal szállított Árut a kiszállítást követő 7 napon belül nem veszi át, ill. nem biztosítja a kiszállítási futárszolgálattal kézbesített áru átvételét és ha az áru visszakerül az Eladóhoz, az Eladó jogosult a Vevőtől raktározási illetéket követelni, mely az Áru értékének és a postai költségek, ill. futárszolgálat költségeinek ( a továbbiakban, mint „Raktározási költség”) 25%-át teszi ki.

5.4. Amennyiben a Vevő a kézbesített árut nem veszi át, de e-mailen keresztül megkéri az Eladót az újraszállításra és az Eladó visszaigazolja, a Vevő köteles megtéríteni az összes költségét az áru eredeti szállításával és újraszállításával kapcsolatban, miközben az Áru újraszállításának feltétele betétdíj megtérítése, mely a megrendelt Áru értékének 25%-át teszi ki.  

5.5. Az Áru kézbesítésének a Vevőnek való áruátadás pillanata a megrendelésben feltüntetett címen, ill. a Visszaigazolt megrendelésben az Áru, Vevő általi, ill. a Vevő által felhatalmazott személy fizikai átvételének pillanata, vagy az áru átvételének elutasítása, amit a kézbesítő vagy a futárszolgálat munkatársa feltüntet a jegyzőkönyvben, vagy a postai úton kézbesített Áruküldemény átvételének megtagadása számít.

5.6. A Vevő köteles ellenőrizni az Áruküldeményt és a csomagolását azonnal a kézbesítést követően. Amennyiben a Vevő megállapítja, hogy a küldemény csomagolása mechanikusan károsodott, köteles azt közölni a kézbesítővel, ill. a futárszolgálat munkatársával, és a jelenlétében leellenőrizni az áru állapotát. Az áru megkárosodásának megalapítása esetén a Vevő köteles jelentésben felvenni az Áru megkárosodásának mértékét és jellegét, mely hitelességét a kézbesítő, ill. a futárszolgálat munkatársa igazolja. Az ilyen módon készített az Eladónak kézbesített jelentés alapján az Eladó eltávolíthatja az Áru meghibásodását, kedvezményt kínálhat a Vevőnek vagy az Áru nem eltávolítható meghibásodása esetén lecserélheti új Árura.

5.7. A Vevő jogosult elállni a szerződéstől, ha az Áru nem kerül kézbesítésre ezen Kereskedelmi és reklamációs szabályzat 5.2 -es cikkelyében megfogalmazott határidőn belül és az Eladó köteles visszatéríteni a Vevőnek a vételár már kifizetett összegét az adás-vételi szerződéstől való elállás átadásának napjától  számított 30 napon belül, utalással a Vevő által meghatározott számlára, ill. a Rendelésben a Vevő által feltüntetett lakcímre.

 

6. Fizetési feltételek és a vételár

6.1. A Vevő köteles az Eladó internetes honlapján elérhető katalógusban a megrendelés létrehozásának pillanatában feltüntetett, ill. a Megrendelés visszaigazolásánál megegyezett Áru vételárát megtéríteni az Eladónak a kézbesítési költségekkel együtt (a továbbiakban mint „vételár) készpénz formájában az Eladó székhelyén vagy az utánvétes küldemény esetén a küldemény a Vevőnek való átadásánál a posta vagy futárszolgálat által vagy kivételesen az Eladó bankszámlájára való átutalással feltüntetve  a Rendelés visszaigazolásában, ill. a számlában, ha az adás-vételi szerződés írásban volt megkötve.

6.2. Az Eladó fenntartja a vételár megváltoztatásának jogát a jogi előírások megváltozása és a gyártó vagy a szállító általi árak megváltozása esetén, de a változásokról köteles tájékoztatni a Vevőt az Áru kézbesítését megelőzően.

6.3. Amennyiben az Eladónak a Vevő általi vételár megtérítése utalással történik, a fizetés napjaként a vételár hozzáírásának napja az Eladó bankszámlájára tekintendő.

6.4. Amennyiben az áruért a Vevő megtéríti az Eladónak az adás-vételi szerződésben megegyezett  vételárat, a Vevő csak a SZK hatályos jogrend alapján jogosult elállni a szerződéstől és követelni a vételár visszatérítését.

6.5. Amennyiben a Vevő eláll az adás-vételi szerződéstől a teljes vételár megtérítését megelőzően, a szerződő felek megegyeztek, hogy a megtérítet betétdíj beleszámítódik az Eladó költségtérítésébe, ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 5.3-as cikkelyével összhangban, ha az adás-vételi szerződés nem szabályozza másképp.

6.6. A vételár nem tartalmazza a szereléssel és a felvitellel kapcsolatos költségeket és az Eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat biztosítani a Vevő számára.

 

7. A tulajdonjog megszerzése és az árun keletkezett kár veszélyének átruházása

7.1. Az Áru tulajdonjoga csak akkor száll át a Vevőre, ha az maradéktalanul megtérítette a vételár összegét.

7.2. Az árun keletkezett kár veszélye átszáll a Vevőre az Eladótól vagy a postán vagy a kézbesítő-futártól való áruátvétel pillanatában.  

 

8. Reklamációs feltételek (hibákért való felelősség, jótállás, reklamációk)

8.1. A hibás áruért az eladó a felelős és a vevő köteles haladéktalanul reklamálni az árut az Eladónál.

8.2. A Vevő a megrendelés megadásával az Eladónak megerősíti, hogy alaposan tájékoztatva volt az áru reklamációs feltételeit és a reklamáció módját beleértve az adatokat, a reklamáció bejegyzésének helyszíneit és a jótállási javításokat illetően összhangban a Polgári törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi törvény adott rendelkezéseivel.

8.3. Ezek a reklamációs feltételek az Eladó internetes honlapján feltüntetett katalógusban található telefonos vagy e-mailes megegyezés alapján történő, a Vevő által megvásárolt árura vonatkoznak. 

8.4. Ezek a reklamációs feltételek érvényesek az Eladó összes előforduló üzleti esetére, amennyiben a Vevővel írásban megkötött szerződésben nem szerepelnek különböző jótállási és reklamációs feltételek.

8.5.  A Vevőnek csak olyan árura van jótállása az Eladónál, mely hibás és a hibákat a gyártó, az Eladó szállítója vagy az Eladó okozta jótállás vonatkozik rá és az Eladótól volt megvásárolva.

8.6. A Vevő köteles leellenőrizni az árut azonnali hatállyal az átvételt követően. Amennyiben ezt a kötelességét elmulasztja, a hibákra vonatkozó követelményeit csak abban az esetben érvényesítheti, ha igazolja, hogy az áru már az átvételekor is hibás volt, de ez nem volt nyilvánvaló.

8.7. A jótállás alatt a Vevőnek joga van a megállapított hiba díjmentes eltávolítására az Áru, a tartozékai, az eredeti csomagolás és a vételt igazoló bizonylat felmutatását követően.

8.8. Ha az Áru hibás, a Vevőnek joga van reklamációt érvényesíteni az Eladó székhelyén a Fogyasztói törvény rendelkezései alapján, olyan módon, hogy kézbesíti az árut az Eladó székhelyére saját költségeire és kitölti a reklamációra vonatkozó nyomtatványt. A nyomtatvány formáját az Eladó határozza meg és a mintája elérhető az Eladó internetes honlapján. A Vevő köteles a nyomtatványon pontosan bejelölni az  áru  hibáinak jellemét és mennyiségét. A reklamációs folyamat azzal a nappal kezdődik, amikor az összes következő feltétel teljesül: 

• a reklamáció érvényesítésére vonatkozó kitöltött nyomtatvány kézbesítése a Vevő által az eladónak

• a reklamálni kívánt áru kézbesítése Az Eladónak, A reklamációs folyamat kezdete egyben a reklamáció érvényesítésének napja is.

8.9. Az Eladó köteles a székhelyén elfogadni a reklamációt és köteles bebiztosítani a reklamációk ügyintézésére felhatalmazott személy jelenlétét azzal a feltétellel, hogy a Vevő felmutathatóan e-mail formájában tájékoztatta az Eladót arról, hogy a reklamálni kívánt árut kézbesíti pontos nap és óra feltüntetésével.

8.10. A Vevő köteles az áru hibáit haladéktalanul reklamálni az Eladónál, másképp megszűnik a Vevő joga az Eladóval szemben a díjmentes hibák eltávolítását illetően.

8.11. Az Eladó vagy a megbízott személy bizonylatot ad ki a Vevő részére a reklamáció érvényesítéssel kapcsolatban az Eladó által meghatározott megfelelő formába, pl. e-mailes vagy írásos formában, melyben köteles pontosan feltüntetni az áru hibáit és tájékoztatni a Vevőt a jogairól, melyek a Polgári törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseiből fakadnak.

8.12. Az Eladó döntése szerint, melyet a Polgári törvénykönyv rendelkezéseiben megfogalmazott jogaiból kifolyólag érvényesít, az Eladó vagy a kijelölt személy köteles meghatározni a reklamáció ügyintézésének módját a Fogyasztó-védelmi törvény alapján azonnal, bonyolultabb esetekben 3 napon belül a reklamációs folyamat kezdetét követően, indokolt esetekben, legfőképp ha szükséges az áru állapotának bonyolult technikai értékelése 30 napon belül a reklamációs folyamat kezdetét követően. A reklamáció ügyintézése módjának meghatározását követően az Eladó vagy a kijelölt személy azonnal elintézi a reklamációt, indokolt esetekben lehetséges a reklamáció intézése a későbbiekben is. A reklamáció elintézése viszont nem haladhatja meg a 30 napos határidőt a reklamáció érvényesítésének napját követően. A reklamáció elintézésére kijelölt határidő lejártával a Vevőnek mint fogyasztónak, jogában áll elállni a szerződéstől vagy az áru új árura való lecserélésére. Amennyiben a Vevő a reklamációt az adás-vételi szerződés megkötését követő első 12 hónapon belül érvényesíti, az Eladó a reklamáció ügyintézését csak szakértői vélemény vagy jóváhagyott, bejelentett vagy akkreditált személy álláspontja vagy erre kijelölt személy(a továbbiakban, mint „szakértői vélemény) álláspontja alapján utasíthatja el. A szakértői vélemény eredményétől eltekintve az Eladó nem kérhet kártérítést a szakértői vélemény költségeit sem más költségeket illetően a szakértői véleménnyel kapcsolatban a Vevőtől. Ha a Vevő a reklamációt az adás-vételi szerződés megkötését követő 12 hónap után érvényesíti és az Eladó elutasította, a személy mely az Eladó nevében intézte a reklamációt köteles a reklamáció ügyintézéséről szóló bizonylatban feltüntetni, hova küldheti a Vevő az árut szakértői vélemény elkészítéséhez. Ha a Vevő az árut a reklamáció ügyintézéséről szóló bizonylatban feltüntetett személyhez küldi szakértői vélemény elkészítéséhez, a szakértői vélemény költségeit az Eladó viseli a szakértői vélemény eredményétől függetlenül. Ha a Vevő a szakértői vélemény által bebizonyítja az Eladó felelősségét a reklamált hibáért ismételten érvényesítheti a reklamációt; a szakértői vélemény elkészítése alatt nem telik a jótállási idő. Az Eladó köteles a Vevőnek megtéríteni az összes költséget a szakértői vélemény elkészítésével kapcsolatban és az összes indokolt, ezzel kapcsolatos költséget, 14 napon belül az ismételten érvényesített reklamáció napját követően. Az ismételten érvényesített reklamációt nem lehetséges visszautasítani.

8.13. A Vevő nem jogosult olyan hibákat reklamálni, melyekre az Eladó figyelmeztette a Vevőt a szerződés megkötésekor, vagy amikről a szerződés megkötésének idejében, tekintettel a szerződés megkötésének körülményeire, tudnia kellett.  

8.14. Az Eladó fenntartja a jogot a hibás árut lecserélni más hasonló árura összehasonlítható technikai paraméterekkel.

8.15. A Vevő jogosultsága a jótállás érvényesítésére az Eladónál megszűnik ha:

• a vásárlásra utaló bizonylat, szállító levél, tartozékok vagy a dokumentáció, melyek az áruval voltak kézbesítve nem kerülnek felmutatásra,

• az áru kézbesítése az Eladó székhelyére nem az eredeti csomagolásban,

• nem jelentése az áru nyilvánvaló hibáinak az átvételkor,

• a jótállási idő elteltével,

• az árun a Vevő által okozott mechanikus hibák esetén,

•  az áru használatával olyan körülmények között, melyek nem felelnek meg a nedvességükkel, kémiai és mechanikus hatásukkal a természetes környezetnek,

• az áru szakszerűtlen használata, kezelése vagy az áruról való gondoskodás elhanyagolása esetén,

• az áru károsítása túlzott megterhelés gyakorlásával vagy az áru használata ellentétben a dokumentációban feltüntetett feltételekkel, általános elvekkel, technikai normákkal vagy SZK érvényes biztonsági előírásokkal,

•  visszafordíthatatlan és/vagy nem előrelátható események által megrongált áru esetén,

• szakszerűtlen beavatkozás, szállítás közbeni károsodás, víz, tűz, statikus vagy atmoszferikus áram általi károsodás vagy más felsőbb rendű beavatkozás általi károsodás esetén,

•  jogtalan személy beavatkozása az áruba.

8.16. Az Eladó köteles elintézni a reklamációt és lezárni a reklamációs folyamatot egyikkel a következő lehetőségek közül:

• a megjavított áru átadása a Vevőnek,

• az áru kicserélése,

• az áru vételárának visszatérítése,

• az áru árából való megfelelő kedvezmény megtérítésével,

• írásos felszólítással az Eladó által megfogalmazott teljesítés átvételére.

• az áru reklamációjának indokolt elutasításával.

8.17. Az Eladó köteles a reklamáció elintézéséről kiállítani a Vevő számára írásos igazolást legkésőbb 30 napon belül a reklamáció érvényesítését követően e-mailen vagy postán keresztül és a Vevő köteles bebiztosítani az áru átvételét 2 munkanapon belül, az Eladó által kiadott, a reklamáció elintézéséről szóló értesítés kézbesítését követően.

8.18. A jótállási idő 24 hónap az adás-vételi szerződés megkötését követően, amennyiben konkrét esetekben nincs írásos szerződésben más jótállási idő meghatározva, amikor a jótállási idő az áru kézbesítésének ill. a Vevő általi átvételének napjától számít.

8.19. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a Vevő nem használhatta az árut a jótállási javításból kifolyólag.

8.20. Az áru új árura való lecserélése esetén a Vevő bizonylatot kap, melyen fel lesz tüntetve a lecserélt áru és az esetleges későbbi reklamációk ezen reklamációs bizonylat és az eredeti szállító levél alapján történnek. Az áru új árura való lecserélése esetén az áru étvételekor új jótállási idő veszi kezdetét, de csak az új árura érvényes.

8.21. Az összes jogszerűen érvényesített jótállási, javítás díjmentes.

8.22. Amennyiben a hiba eltávolítható, a reklamáció a következő módszerek valamelyikével az Eladó döntése alapján lesz lebonyolítva:

• Az Eladó bebiztosítja a hiba eltávolítását, vagy

• az Eladó a hibás árut kicseréli.

8.23. Ha a hiba nem eltávolítható vagy ugyanaz a hiba többször ismétlődik, vagy egyszerre több hiba is jelen van, melyek gátolják az áru rendes használatát, úgy mintha nem lenne hibás, az Eladó a Vevő döntése alapján bonyolítja le a reklamációt valamelyikkel a következő módszerekkel közül:

• az áru lecserélésével más működőképes árura hasonló vagy jobb technikai paraméterekkel, vagy

• ha az Eladó nem tudja lecserélni az árut más árura, a reklamációt a vételár vagy a vételárból való kedvezmény visszatérítésével bonyolítsa le.

8.24. A reklamáció ügyintézése csak a reklamáció ügyintézésére szolgáló nyomtatványban feltüntetett hibákra vonatkozik.

8.25. A reklamáció szempontjából a többször ismétlődő eltávolítható hibának a több, mint kétszer előforduló eltávolítható hibát értelmezzük.

8.26. A reklamáció szempontjából az egyszerre megjelenő több hibának a több mint három különböző egyszerre megjelenő eltávolítható hibát értelmezzük.

8.27. A reklamáció  szempontjából  az  időnek,  mely  alatt  a Vevő  nem  használhatja  az  árut,  az az  idő  számít,  mely  alatt  az  adás-vételi  szerződés  megkötését  követően  a Vevő  nem  használhatja  az  árut  a hibái miatt összesen több mint 180 napot a reklamáció érvényesítéséből kifolyólag.

8.28. A Vevő jogosultsága a reklamációra azt követően ahogy felkérte az Eladót a reklamáció érvényesítésére az áru hibájának eltávolítása okából kifolyólag, ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 8.8-as cikkelye alapján érvényét veszti és a reklamációs folyamat eredményétől függetlenül a Vevő már nem jogosult ismételten ugyanazért az egyedi hibáért( nem ugyanolyan jellemű hibáért) reklamációt érvényesíteni.

8.29. Amennyiben az Eladó a reklamációs folyamatot a reklamáció indokolt elutasításával zárja le, de a Vevő véleménye szerint a hiba objektíve létezik és nem volt eltávolítva, a Vevő a hiba eltávolítására vonatkozó jogát érvényesítheti bírósági úton.

8.30. A gyártó vagy az eladó nem képes előrelátni az összes lehetséges kialakuló helyzetet melyekben az általunk megadott információk és az árunk , vagy a más gyártóktól származó termékekkel történő kombinációban lesznek használva. Nem vállalunk felelőséget az eredményért vagy a biztonságért az információk és a javaslatok alapján történő  alkalmazásnál, sem  az árunk megfelelősségéért önálló vagy más termékekkel való használata esetén.

8.31.  A sprayek reklamációját abban az esetben lehet elfogadni ha nem hiányzik több mint az 1/10-e a tartalma mennyiségének. A pléh dobozos festékek reklamációját, melyek nem haladják meg az 1000ml-t, akkor lehetséges elfogadni, ha nem hiányzik több mint az 1/20 része a tartalma mennyiségének, az 1000ml-t meghaladó festékek esetén, ha nem hiányzik több mint az 1/40-e a tartalma mennyiségének.

8.32. A Vevő elfogadja és tudatában van annak a ténynek, hogy az ideiglenes fólia használatát és a jövőbeli eltávolítását követően megjelenhetnek az eddig nem észlelt hibák a lakk felületén, melyek a gépjárműven keletkeztek a festék használatát megelőzően.

 

9. Személyes adatok és védelmük

9.1. A szerződő felek megegyeztek, hogy amennyiben a Vevő fizikai személy nem vállalkozó köteles tájékoztatni az Eladót a kereszt-, és vezetéknevéről, állandó lakhelyének címéről, a postai irányító számot beleértve, telefonszámáról és e-mail címéről, a Rendelés visszaigazolása, az adóval kapcsolatos bizonylat kiállítása-számla  és a megrendelt áru kézbesítésének érdekében.

9.2. A szerződő felek megegyeztek, hogy amennyiben a Vevő fizikai személy vállalkozó vagy jogi személy köteles tájékoztatni az Eladót az üzleti nevéről, a cég székhelyének címéről, az irányítószámot beleértve, statisztikai számjeléről, telefonszámáról és e-mail címéről és az áru megrendelésére és átvételére felhatalmazott személy kereszt-, és vezetéknevét, funkcióját, a Rendelés visszaigazolása, az adóval kapcsolatos bizonylat kiállítása-számla  és a megrendelt áru kézbesítésének érdekében.

9.3. A Vevő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméről szóló T.t. 428/2002 törvény 7 § 1. bekezdésében és a későbbi rendelkezések értelmében beleegyezik abba, hogy az eladó feldolgozza és tárolja a személyes adatait, hangsúllyal a fentiekben említettekre és/vagy azokat, melyek szükségesek az Eladó tevékenységéhez és feldolgozza azokat valamennyi  információs rendszerében. A Vevő egyúttal engedélyt ad az Eladónak arra, hogy a személyes adatait kiadhatja más személynek és a határon-túli átvitellel kiadhatja harmadik országnak is(akármelyik országnak az EU-n belül és az un. Biztonságos kikötőbe tartotó országoknak). Az Eladó elkötelezi magát, hogy a Vevő személyes adatait a SZK-ban érvényes jogi előírásokkal összhangban fogja használni. A Vevő ezt a beleegyezést az Eladónak korlátlan időre adja. A személyes adatok felhasználására vonatkozó beleegyezést a Vevő írásban bármikor visszavonhatja. A beleegyezés hatályát veszti az Eladónak a Vevő által kézbesített beleegyezés visszavonását követő 1 hónapon belül. 

9.4. A Vevőnek lehetősége és joga van frissíteni a személyes adatait online az Eladó internetes üzletének a honlapján, az ügyfél szekcióban, azonnal a bejelentkezését követően.

 

10. Az adás-vételi szerződéstől való elállás

10.1. Az  eladó  jogosult  elállni  az  adás-vételi  szerződéstől  a tartalékok  kiürítése,  az  árú hozzáférhetetlensége  esetén,  valamint  ha  a gyártó,  beszállító  vagy  szállító   az  adás-vételi  szerződésben  feltüntetett  áru  gyártását  megszüntette  vagy  olyan  jelentős  változás  ment végbe,  mely lehetetlenné teszi  az  Eladó  adás-vételi  szerződésből  adódó  kötelezettségeinek  teljesítését vagy  magasabb erők közbeszólása esetén,  vagy  amennyiben  minden  erőfeszítése ellenére  nem képes  az  árut a Vevőnek leszállítani  ezen  Kereskedelmi  és reklamációs feltételek által  meghatározott  határidőben  vagy  olyan áron,  mely  az Eladó internetes honlapján feltüntetett katalógusban szerepel.  Az  Eladó  köteles  erről  a helyzetről  azonnal  tájékoztatni  a Vevőt  és  visszatéríteni a Vevő által már megtérített előleget 15 napon belül a szerződéstől  való  elállás  értesítésének kézbesítését követően.

10.2. A Vevő jogosult elállni az adás-vételi szerződéstől 7 napon belül az áru átvételét követően, ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 5-dik cikkelyében megfogalmazott feltételek mellett a Fogyasztóvédelmi törvény utánvétes értékesítést szabályozó 12 § 1. bekezdésével összhangban. A szerződéstől való elállás az említett rendelkezés szerint és a vételár visszatérítése csak abban az esetben lehetséges, ha az áru nem volt használva és a Vevő költségeire, az eredeti sértetlen csomagolásban kézbesíti az Eladónak 10 napon belül a Vevőhöz való kézbesítést követően.

10.3. A szerződéstől való elállást a Vevőnek írásban kell kézbesítenie az Eladó e-mail címére az áru visszaküldésének pontos időpontjának és módszerének feltüntetésével. 

10.4. Az adás-vételi szerződéstől való elállásnak ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek előző cikkelye szerint tartalmaznia kell a Vevő azonosítóját, a megrendelés számát és keltezését, az áru pontos specifikációját, a már megtérített kötelezettségek visszatérítésének módját, főleg a Vevő bankszámlaszámát és/vagy postai címét. A szerződéstől való elállással a Vevő egyaránt köteles kézbesíteni az Eladónak az eddig nem használt, sértetlen árut, a tartozékával együtt, beleértve a megtérítést igazoló bizonylatot, eredeti csomagolásban biztosított csomag formájában. 

10.5. Abban az esetben ha a Vevő az adás-vételi szerződéstől ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 10.4-es cikkelyében megfogalmazottak alapján áll el 7 napon belül az áru kézbesítését követően és 10 napon belül az áru kézbesítését követően kézbesíti az árut az Eladónak, mely nem volt használva, az eredeti bélyeggel ellátott csomagolásban található, sértetlen és teljes, az Eladó a Vevőnek visszatéríti az áru vételárának már megtérített részét legkésőbb 15 munkanapon belül a szerződéstől való elállás kézbesítését a Vevő által az Eladónak, utalással a Vevő által meghatározott bankszámlaszámra.

10.6. Abban az esetben ha a Vevő az adás-vételi szerződéstől ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 10.4-es cikkelyében megfogalmazottak alapján áll el 7 napon belül az áru kézbesítését követően és 10 napon belül az áru kézbesítését követően kézbesíti az árut az Eladónak, mely használva volt, de sértetlen és teljes, az Eladó a Vevőnek visszatéríti az áru vételárának már megtérített részét a Polgári törvénykönyv 457-es §-al összhangban csökkentve 1%-al az áru vételárából az áru használatának minden egyes napjáért és csökkentve a javítás árával, mellyel az áru az eredeti állapotába kerül, 15 munkanapon belül a szerződéstől való elállás kézbesítését a Vevő által az Eladónak, utalással a Vevő által meghatározott bankszámlaszámra.

10.7. Az érvényes adás-vételi szerződéstől való elállás esetén az Eladó visszatéríti a Vevőnek a vételárat. Az áru Eladóhoz való kézbesítésének költségeit a Vevő viseli, kivéve ha az Áru nem felelt meg a minőségi követelményeknek vagy hibás volt. A minőségi követelményeknek megfelelő árunak olyan árut tekintünk, mely az Eladó internetes honlapján található katalógusban feltüntetett áru jellemzésével megegyezik vagy hasonló.

10.8. Amennyiben a Vevő nem teljesíti valamelyik ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 10.4-es és 10.5-ös cikkelyeiben megfogalmazott feltételt, az adás-vételi szerződéstől való elállás nem érvényes és jogérős és az Eladó nem köteles a Vevőnek visszatéríteni az áru vételárát, viszont jogosult követelni a költségeket, melyek az Áru ismételt kézbesítésével kapcsolatosak.

 

11. Záró rendelkezések

11.1. Az Eladó fenntartja a jogot ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek megváltoztatására. Az Eladó kötelessége írásban tájékoztatni a Vevőt ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek megváltozása esetén teljesítve van, amennyiben ez fel van tüntetve az Eladó internetes honlapján.

11.2. Amennyiben az adás-vételi szerződés írásban van megkötve, bármilyen jellemű változásának írásban kell történnie.

11.3.  A szerződő felek megegyeztek, hogy eltérés esetén, ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 5.5-ös cikkelye alapján, az áru használati idejének a Vevőtől az Eladóhoz való kézbesítés időtartama számít az Áru reklamációjának érvényesítése céljából, ill. a Vevő általi szerződéstől való elállás esetén az ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek megfelelő rendelkezésében megfogalmazott idő.

11.4. A szerződő felek megegyeztek, hogy a felek közötti kommunikáció e-mailes üzenetek formájában fog történni a Vevő megrendelésében, ill. a Megrendelés visszaigazolásában vagy az adás-vételi szerződésben megadott címekre, ha az utóbbi írásban volt megkötve.

11.5. Ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek az adás-vételi szerződés megkötésével lépnek hatályba a Vevővel szemben, ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételek 1.2-es cikkelyében megfogalmazottak alapján.

11.6. A Vevő a megrendelés elküldésével elismeri, hogy elolvasta ezen Kereskedelmi és reklamációs feltételeket, teljes mértékben megértette és egyet ért velük.

 

 


© 2014 RacerDip Hungary s.r.o.